

پ.ن : " ایمان و امید تنها دارایی ماست برای فردایی که شادیها و رنجها خواهد آمد , از پس هم , دانه , دانه "
زمین یه فرصته برای تجربه مثل بقیه ی مسیر .. خدا رو شکر که این فرصت به ما هم داده شد ...
ما را در سایت لحظه ی خدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 14:07